دعوا و حاشیه شایع و منیجرش

نام خواننده:

تاریخ انتشار:

شهریور 17, 1403

تعداد نظرات:

بدون نظر

امروزه در رپ فارسی حواشی زیادی پیش میاد که یکی از اونا به دعوای آرتیست‌ها و اختلافاتشون با هم میشه اشاره کرد.

دعوا و حاشیه شایع و منیجرش

امروز شایع و جعفری(منیجر شایع) همدیگر را انفالو کردند که مردم با فهمیدن این مسئله واکنش نشان دادن.
و جعفری در پاسخ به این قضیه گفت ( ما نکردیم ایشون ریمو کرد ).
منظور او از این حرف این است که حمیدرضا جعفری، محمد رضا شایع را انفالو نکرده و برعکس شایع او را از لیست دنبال کنندگان خود حذف و او را انفالو کرده، که دلیل این اتفاق کاملا نامعلوم است.

حالا شاید در ذهن شما این سوال پیش بیاد که محمد رضا شایع یا حمید رضا جعفری کیست؟ در ادامه مطلب بیوگرافی کامل شایع و جعفری را میفهمیم‌.

محمد رضا داداش‌پور زاده ۹ مرداد ۱۳۷۲ با نام هنری شایع؛ رپر اهل ایران است. شایع در کارنامه خود با هنرمندان رپ فارسی، از جمله حصین، مهراد هیدن، صادق، پوری، رض، کچی بیتز، دانیال، مهیار، امیر خلوت و زال همکاری داشته است. آلبوم‌های او تا کنون، کرم، دو به شک، ناقابل، اینجانب، عصبانی و آماده باش و پیتزا نام دارند.

و منیجر آن حمیدرضا جعفری از جمله منیجرهای خوانندگان رپ فارسی است که در عرصه موسیقی فعالیت بسیار چشمگیری را از خود نشان داده است و توانسته به عنوان یکی از رپرهای معروف در این زمینه فعالیت چشمگیری را به نمایش بگذارد و در داخل و خارج از ایران با رپ های معروف همکاری داشته باشد.

او توانسته به عنوان یک آهنگساز و ترانه سرا و به عنوان یک تولید کننده موسیقی شهرت بسیار زیادی را به دست آورد به خاطر محبوبیت و شهرت بسیار زیاد این خواننده هم اکنون او طرفداران بسیار زیادی را با خود همراه نموده است. از این رو احتمالا شما نیز بخواهید با او آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را از او به دست آورید.

حالا قضاوت با شما
آیا این کار شایع درست بود یا نه؟

برای حمایت از ما، مارا در کانال روبیکا دنبال کنید!

نظر شما چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *